14.7.10


Size çok sevdiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum.Daha önce kullananlarınız vardır muhakkak.Ama ürünün adı çok duyulmadığından fazla olacağını zannetmiyorum.Bahsettiğim ürün; 'dfn garlı yoğun saç bakım maskesi-kremi'.Ben şampuanıyla beraber kullanıyorum, ama benden söylemesi saçınız alışana dek biraz ele sert gelebilir.Ama alıştıktan sonra değmeyin keyfinize;)Maske tek kelimeyle mükemmel bir ürün ve bizim o kadar para akıtıp da bi faydasını göremediğimiz pahalı kozmetiklere de bin basar.İlk kullanımdan sonra farkı göreceksiniz garanti variyorum.Bir süre saçlarızın sert olamasına sabredebilirseniz şampuanıyla birlikte kullanın derim ben daha etkili olması için.Fiyatına gelirsek; iki ürün de yaklaşık 15 lira.Mağaza ve aktarlarda bulabilirsiniz.Öpüldünüz canlarım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14.7.10


Size çok sevdiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum.Daha önce kullananlarınız vardır muhakkak.Ama ürünün adı çok duyulmadığından fazla olacağını zannetmiyorum.Bahsettiğim ürün; 'dfn garlı yoğun saç bakım maskesi-kremi'.Ben şampuanıyla beraber kullanıyorum, ama benden söylemesi saçınız alışana dek biraz ele sert gelebilir.Ama alıştıktan sonra değmeyin keyfinize;)Maske tek kelimeyle mükemmel bir ürün ve bizim o kadar para akıtıp da bi faydasını göremediğimiz pahalı kozmetiklere de bin basar.İlk kullanımdan sonra farkı göreceksiniz garanti variyorum.Bir süre saçlarızın sert olamasına sabredebilirseniz şampuanıyla birlikte kullanın derim ben daha etkili olması için.Fiyatına gelirsek; iki ürün de yaklaşık 15 lira.Mağaza ve aktarlarda bulabilirsiniz.Öpüldünüz canlarım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder